Let op! Vanaf heden zijn onze openingstijden op zaterdag gewijzigd. We zijn elke zaterdag geopend van 9:00u tot 13:00u.

Direct geholpen worden? Bel nu +31 (0)73 851 45 43

Veel gestelde vragen

Hoe moet ik mijn smartphone of tablet opsturen?

FooNZ adviseert u zeer nadrukkelijk uw smartphone of tablet goed verpakt en verzekerd naar onze postbus te versturen via PostNL. Mocht u de voorkeur hebben voor een andere distributeur kan dat natuurlijk ook, alleen kunnen zij vaak niet naar 'n postbus versturen. In dat geval kunt u ons bezoekadres gebruiken. Zorg er wel altijd voor dat u het verzekerd verstuurd zodat u eventuele schade of verlies tijdens vervoer kunt verhalen.

Hoe wordt mijn smartphone of tablet retour gestuurd?

FooNZ verstuurt alle toestellen aangetekend verzekerd retour via PostNL, wij zijn dan ook verantwoordelijk voor verlies of diefstal in het retourproces, echter niet in het proces van u naar ons toe.

Zit er garantie op de reparatie van mijn smartphone of tablet?

Ja, er zit standaard 24 maanden garantie op uw reparatie(1). U heeft garantie op de vervangen onderdelen, dus wanneer bijvoorbeeld het frontglas is vervangen en dit blijkt niet goed te werken binnen deze 24 maanden, dan wordt dit door FooNZ direct opgelost.

Kan ik mijn zending volgen?

Ja, als u uw pakket verzekerd verstuurt ontvangt u van PostNL een zogenaamde 3S-code, daarmee kunt u via Track&Trace uw zending volgen. Ook wanneer wij uw toestel retour sturen, ontvangt u van ons gegevens om de zending te volgen.

Kan ik ook zonder afspraak mijn smartphone of tablet brengen?

Ja, u kunt uw smartphone of tablet van dinsdag t/m vrijdag tussen 9.00u en 18.00u en zaterdag tussen 9.00u en 15.00u brengen zonder afspraak.

Wanneer moet ik de reparatie van mijn smartphone of tablet betalen, en hoe?

Wanneer uw smartphone of tablet door FooNZ is gerepareerd en we hebben het toestel volledig gecontroleerd, dan ontvangt u een factuur per e-mail. Gemiddeld ontvangt u deze e-mail binnen 24 uur na verzending van uw toestel. U kunt deze factuur dan betalen via iDeal of overschrijving.

Wanneer u uw smartphone of tablet door FooNZ laat repareren, dan dient u de factuur bij ophalen van het toestel, liefst middels pin-betaling bij ons te voldoen. Betaling kan ook via internetbankieren of contant.

REPARATIEMAAK EEN AFSPRAAKCONTACT

1. Op reparaties van smartphones met vochtschade wordt geen garantie verleend.

Kies uw toestel reparatie