Let op! Vanaf heden zijn onze openingstijden op zaterdag gewijzigd. We zijn elke zaterdag geopend van 9:00u tot 13:00u.

Direct geholpen worden? Bel nu +31 (0)73 851 45 43

Garantie || 24 maanden

Goede service en de kwaliteit van onze diensten staan bij ons zeer hoog in het vaandel. Wij vinden het prettig dat wanneer u als klant tevreden bent, u dit aan een ander verteld. Mocht u onverhoopt niet geheel tevreden zijn, vertelt u het dan aan ons, zodat wij met een oplossing kunnen komen. FooNZ heeft een duidelijke en transparante werkwijze. Door het gebruik van hoogwaardige, originele onderdelen, kunnen wij een garantietermijn van 24 maanden verstrekken. Zou er bijvoorbeeld een fout in uw scherm ontstaan van uw smartphone of tablet binnen 24 maanden na reparatie van dit scherm, dan zetten we er direct een nieuw scherm voor u in. Garantie 24 Maanden

Behoud van data

Het is niet onverstandig om regelmatig een back-up van de gegevens van uw smartphone of tablet op uw computer of “cloud” te maken. Mocht uw toestel namelijk ooit zoek raken of gestolen worden, kunt u bij aanschaf van een nieuw toestel vaak probleemloos uw gegevens op uw nieuwe smartphone of tablet terug zetten. Ook wanneer uw toestel schade oploopt is het altijd handig om een back-up te hebben, omdat sommige schades, helaas, onherstelbaar zijn. Ook is het niet per definitie uitgesloten dat uw gegevens tijdens een reparatie verloren gaan. In 98% van de reparaties blijven uw gegevens keurig op uw toestel staan. Zou het onverhoopt zo zijn dat uw gegevens tijdens reparatie of softwareherstel verloren gaan, kan FooNZ hier niet voor verantwoordelijk worden gehouden.

Raadpleeg voor uitgebreide garantiebepalingen de algemene voorwaarden op deze website.